Про державну реєстрацію шлюбу у скорочені строки
Грудень 26, 2016
з новим 2017 роком
Грудень 31, 2016

Звіт міського голови по результатах роботи за 2016 рік

Відповідно до п.6, п.7 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» я звітуюся сьогодні перед депутатами міської ради та виборцями про свою діяльність та роботу виконавчого комітету міської ради.

Ще один рік залишає слід в історії… Сьогодні нам потрібно дати йому оцінку, проаналізувати наші дії та розробити певні заходи на рік прийдешній.

Місто… Воно як дитина, яку ми любимо веселою і здоровою, любимо і плекаємо ще більше, коли вона хворіє. Тоді з батьківською любов’ю починаєш шукати шляхи до одужання. Інколи це буває зробити нелегко, але крок за кроком йдеш до успіху. І сьогодні, як ніколи, склалася сприятлива та конструктивна атмосфера взаємодії депутатів міської ради, різних політичних партій, підприємців міста, депутатів обласної ради від нашого міста.

Завдяки спільним практичним діям були виявлені проблемні питання існування і розвитку нашого міста та намічені напрямки і етапи їх вирішення. І, як наслідок, все, що зроблено в місті – це колективна праця міськвиконкому та депутатів всіх рівнів.

В минулому році почалась так звана децентралізація. Децентралізація – під цим я розумію, що коли якийсь податок надходив в державний бюджет – далі  він починає надходити в місцевий бюджет. Я не знаю прикладів податків, які колись надходили в державний бюджет, а тепер надходять в  місцевий бюджет. В даний час збільшення ресурсів проходить за рахунок додаткових податків, які центральна влада дозволила ввести на місцевому рівні. Єдине виключення – це 10% від податку на прибуток підприємств, які зараз залишаються на рівні області – на жаль це єдиний приклад фінансової децентралізації. Слід зазначити, що коли прем’єр-міністр каже, що бюджет деяких об’єднаних громад збільшилися  в 4-7 – це правда, але разом з цим  на ці кошти прийняли і видатки, а в деяких випадках видатки прийняли більші ніж сума коштів, на яку  збільшились бюджети громад. Тобто не можна казати, що завдяки фінансової децентралізації у громад виникли додаткові гроші.

Для того, щоб децентралізація дійсно дала місцевим громадам те, чого ми з Вами чекаємо, необхідно щоб місцеве самоврядування було повсюдне, щоб вся територія України була в юрисдикції місцевих громад, гроші повинні належати громадам, а не лежати в кишені у держави, громади мають мати муніципальну поліцію – основним завданням  якої є підтримання громадського порядку. Зміни, які відбулися в нашому місті в минулому році, пройшли скоріше  не завдяки діям держави, а всупереч діям держави.

Вільні кошти, які ми з Вами змогли використати на покращення життєдіяльності нашого міста з’явилися за рахунок передачі ДНЗ міста та ЦДЮТ з балансу міської ради на баланс районної ради  і аж ніяк не від передачі частини податкових надходжень від державного бюджету до міського бюджету.

 

 

 

Дохідна частина

 

Формування  показників міського бюджету на 2016 рік здійснювалось відповідно до правових і методологічних норм визначених у  Бюджетному та Податковому кодексах України, Законі України “Про Державний бюджет України на 2016 рік”.

Згідно бюджетних призначень дохідна частина за 11 місяців 2016 зведеного бюджету за рахунок усіх джерел доходів міського бюджету становить 18862,0тис.грн.

– до загального фонду міського бюджет мобілізовано 17 806,8 тис.грн., планові показники 11 місяців виконано на 114,7% (понадпланово надійшло 2 278,5 тис.грн.) та 109,9% річних планових показників (+1 611,8 тис.грн.).

– до спеціального фонду міського бюджету надійшло 1 055,2 тис.грн., планові показники 11 місяців виконано на 116,3% (понадпланово надійшло 147,9 тис.грн.).

 

Загальний фонд

 

Впродовж 2016 року бюджетоутворюючими надходженнями до міського бюджету є :

–  акцизний податок, який  1 січня 2015 року відповідно до Закону України від 28 грудня 2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» запроваджено з роздрібного продажу підакцизних товарів (пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти та інше паливо). Відповідно до пункту 16 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України відповідний податок зараховується до загального фонду бюджету міста та є одним з найвагоміших за обсягом джерел його наповнення, питома вага якого у звітному періоді поточного року становить 35% міського бюджету в 2016 році, за результатами 11 місяців 2016 року до міського бюджету надійшло 5 458,3 тис. грн., річні показники виконано на 98,5%.

місцеві податки і збори (податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними та фізичними особами земельний податок з юридичних та фізичних осіб, орендна плата з юридичних та фізичних осіб, єдиний податок з юридичних та фізичних осіб), які становлять 56% міського бюджету в 2016 році, за результатами 11 місяців 2016 року до міського бюджету мобілізовано 10 502,6 тис. грн., річні показники виконано на 117,6%, в тому числі:

 

Також, за 11 місяців 2016 року  до бюджету надійшло:

  • рентної плати за користування надрами – 8,1 тис.грн.;
  • плати за надання інших адміністративних послуг – 1 265,1 тис.грн.;
  • адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 86,9 тис. грн.;
  • орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном  – 39,3 тис.грн.;
  • державного мита  – 377,6 тис.грн.;
  • інших неподаткових надходжень  – 21,5 тис.грн.

Спеціальний фонд

Основними джерелами надходжень до спеціального фонду в поточному році є:

  • надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту які становлять 52% від надходжень за 11 місяців (551,2 тис.грн.), планові показники 11 місяців виконано на 103,9%;
  • субвенція, яка становить 19% від надходжень за 11 місяців (200,0 тис.грн.), виконання – 100%;
  • кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності – 13%  від надходжень за 11 місяців (140,5 тис. грн.),  план виконано на 138,5%.

Також, за 11 місяців 2016 року  до міського бюджету надійшло:

  • екологічний податок –  34,6 тис.грн.,
  • плати за послуги, що надаються бюджетними установами –

99,6 тис.грн.,

  • благодійні внески – 29,4 тис.грн.

Всього з початку року до спеціального фонду міського бюджету мобілізовано 1 055,2 тис.грн., планові показники 11 місяців виконано на 116,3% (понадпланово надійшло 147,9 тис.грн.).

 

Видаткова частина

 

Відповідно до кошторисних призначень видаткова частина загального фонду міського бюджету при уточненому плану з початку становить 10935,122тис.грн., касові видатки – 9400,132тис.грн., виконання видаткової частини становить 87,98%.

Освіта

При планових показниках освітянської галузі, які складають 1295,407тис.грн., касові видатки становлять 1295,227тис.грн., виконання становить 99,99%.

Станом на 01.01.2016року на балансі виконавчого комітету міської ради знаходилися дошкільні та позашкільні заклади освіти із позашкільною роботою з дітьми:

  • Дошкільний навчальний заклад №1 «Оленка» (юридична адреса: 20200 Черкаська обл., м.Звенигородка, вул.Криницького, 1-А код 22799541);
  • Дошкільний навчальний заклад №3 «Малятко» (юридична адреса: 20200 Черкаська обл., м.Звенигородка, вул. Кримського,17 код 22799475);
  • Дошкільний навчальний заклад №4 «Берізка» (юридична адреса: 20200 Черкаська обл., м.Звенигородка, вул. Енгельса,145 код 22799481);
  • Дошкільний навчальний заклад №7 «Червона квіточка» (юридична адреса: 20200 Черкаська обл., м.Звенигородка, вул. Кірова, 3-А код 22799506);
  • Дошкільний навчальний заклад №8 «Журавлик» (юридична адреса: 20200 Черкаська обл., м.Звенигородка, вул. Шевченка, 7-А код 22799512);
  • Дошкільний навчальний заклад №9 «Веселка» (юридична адреса: 20200 Черкаська обл., м.Звенигородка, вул. Пролетарська,103-А код 22799529);
  • Центр дитячої та юнацької творчості (юридична адреса: 20200 Черкаська обл., м.Звенигородка, пр-т Шевченка, 10 код 21371752),

та відповідно проводилися видатки на їх утримання з міського бюджету. Планові показники освітянської галузі складають 1295,407тис.грн., касові видатки становлять 1295,227тис.грн., виконання –  99,99%.

Міською радою було прийнято рішення про надання пільг відносно  батьківської плати за харчування дітей з малозабезпечених сімей, з багатодітних родин, дітей – інвалідів, дітей сиріт.

На виконання вимог статті 89 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», керуючись рішенням сесії Звенигородської міської ради від 25.12.2015 №2-23/УІІ «Про передачу ДНЗ міста,  ЦДЮТ у районну комунальну власність» з 01.02.2016року у районну комунальну власність передано  дошкільні навчальні заклади та Центр дитячої та юнацької творчості міста Звенигородка.

 

 

Соціальний захист та соціальне забезпеченя

 

В умовах сьогодення гостро стоїть питання підтримки мало захищених верств населення, які опинилися в складних життєвих обставинах, з метою посилення захисту учасників АТО та членів їх сімей – мешканців міста Звенигородка,  рішенням сесії міської ради затверджено суми надання матеріальної допомоги  та виплату компенсації за спожиті житлово  – комунальні послуги родинам учасників АТО на 2016 рік, затверджено Порядок надання пільг учасникам АТО та їх родинам на комунальні послуги.

Так, на 2016 рік заплановано видатків, з урахуванням внесених змін в сумі 147,179тис.грн., касові видатки – 118,431тис.грн., виконання становить – 80,7%.

Видатки на соціальний захист населення становить 110,431тис.грн., при плані        звітного періоду з урахуванням внесених змін – 136,459тис.грн., в тому числі:

  • матеріальна допомога на лікування – 57,000тис.грн;
  • матеріальна допомога на поховання жителів міста –  18,050тис.грн. , в тому числі на поховання учасників АТО – 6,050тис.грн. (Нетесюк М.М., Кузьмін Р.В.);
  • виділення коштів на придбання твердого палива, родині учасника АТО – 3,000тис.грн.;
  • компенсація житлово – комунальних послуг та енергоносіїв батькам загиблих воїнів –афганців (Титаренко Г.П., Коновал Л.Д.) – 7639,48грн.;
  • матеріальна допомога на вирішення побутових питань – 4,000тис.грн. (придбання газової плити, допомога внаслідок пожежі).

Надано субвенцію районному бюджету, для фінансової підтримки громадських організацій інвалідів та ветеранів в сумі 8,000тис.грн. на встановлення пам’ятника Учаснику АТО та оплату ритуальних послуг загиблим учасникам АТО.

Також, при виконавчому комітеті міської ради діє дорадчий орган опіки та піклування, повноваження якого делеговано пунктом 2 частини 4 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

За 11 місяців  2016 року проведено 11 засідань органу опіки та піклування, на яких розглядалися 45 заяв, з послідуючим заслуховуванням на засіданні виконавчого комітету міської ради з винесенням відповідного рішення виконавчого комітету, а саме:

– 39  рішень про надання дозволу батькам та неповнолітнім дітям на вчинення правочинів з рухомим та нерухомим майном, право власності на яке, або право користування яким мають малолітні та  неповнолітні діти, (в тому числі надання дозволу на укладання договору купівлі – продажу, договору дарування, надання дозволу на приватизацію житлового будинку, земельної ділянки, надання дозволу на відчуження житла та транспортного засобу);

– 3 рішення про позбавлення батьківських прав відносно їх малолітніх та неповнолітніх дітей;

–  1 рішення про надання дозволу на зміну прізвища малолітньому;

– 1рішення про надання дозволу про призначення опікуна над недієздатними.

На захист майнових прав, в інтересах малолітніх та неповнолітніх дітей та недієздатних осіб, голова органу опіки та піклування приймає участь у судових засіданнях, а також,  у складі робочих комісій стосовно відвідування сімей, в яких знаходяться неповнолітні, позбавлені батьківського піклування діти та в яких малолітні знаходяться під опікою, на предмет обстеження умов проживання та поводження з дітьми.

 

Житлово – комунальне господарство

 

У сучасних умовах для забезпечення виконання статутних завдань комунальні підприємства потребують додаткового фінансування, яке сприятиме стабілізації їх фінансово – господарської діяльності, покращенню стану розрахунків, більш ефективному використанню майна міської комунальної власності , оновленню виробничих потужностей, технічної бази, забезпеченню повного і своєчасного внесення платежів до бюджету.

Так, з міського бюджету  було виділено кошти, як дотація житлово – комунальному господарству, на покриття збитків на  різницю тарифів та собівартості наданих послуг по вивезенню твердих побутових відходів від населення приватного сектору,  та придбання засобів для очистки питної води:

  • КП «Добробут» виділено коштів в сумі  188,604тис.грн. на покриття збитків на  різницю тарифів та собівартості наданих послуг по вивезенню твердих побутових відходів;
  • КП ВВ ЗМР – 678,860тис.грн. (540,000 тис. грн. на покриття збитків, 48,860 тис. грн. – оплата за хлорне вапно, придбання коагулянту для знезараження питної води, 90,000 тис. грн. – погашення заборгованості перед КВП «Водоканал» м.Ватутіне).

 

Благоустрій міста

 

Одним із пріоритетних напрямків діяльності міської ради є організація комплексу робіт спрямованих на належне утримання та охорону, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого  для життєдіяльності людини довкілля та координація роботи комунальних підприємств «Добробут», «Водопостачання та водовідведення ЗМР», Звенигородського підприємства теплових мереж, Звенигородського ВЖРЕУ та Групи благоустрою при виконавчому комітеті Звенигородської міської ради.

Основним видом діяльності КП «Добробут» Звенигородської міської ради є вивезення твердих побутових відходів від приватного сектору міста Звенигородка. Тариф за дану послугу складає 14,0 грн. з однієї особи (зважаючи на скрутний час для всієї країни, Звенигородська міська з розумінням з розумінням ставиться до населення міста, не змінюючи тариф з лютого 2013 року), тому щомісячно виділяються кошти з міського бюджету як дотація на різницю в тарифах.

Станом на 01.12.2016 року послугами користуються 1312 дворів (130 договорів укладено в 2016році). За 11 місяців 2016року вивезено 1891м.куб. сміття. За надані послуги за відповідний період надійшло 176 527 гривень, а затрати на виконання цих послуг становлять 378 578 гривень. Збитковість підприємства складає 202 051гривень.

Також, одним з видів діяльності є прибирання вул. Чорновола та проспекту Шевченка на місцях здійснення ярмаркової торгівлі в місті Звенигородка. Тариф за прибирання 1кв.м – 1,20грн та 1 погонного м. – 1,50грн., які є незмінними з лютого  2013 року.

Станом на 01.12.2016 року видано 153 дозволи на проведення ярмаркової торгівлі, де постійно підтримується належний  санітарний стан.

Нажаль, без дозволу , на ярмарковій території проходить торгівля нефасованими, молочними, рибними, та м’ясними продуктами. Оскільки дані види торгівлі заборонені на вулицях міста – збір за прибирання не береться, витрати мають місце. За надані послуги надійшло коштів за 11 місяців 2016 року 167,021тис.грн., затрат складають 188,308тис.грн.

На балансі КП «Добробут» знаходяться п’ять кладовищ, два з яких діючі. Дане підприємство здійснює утримання та благоустрій даних територій.

Тариф за механічне копання ями на центральному кладовищі складає 360,00 грн. За 11 місяців поточного року реалізовано 66 ям на Центральному кладовищі на загальну суму 23 760 грн., отримано  благодійних внесків на утримання кладовища  на суму 6880,00 грн., в тому числі 18 ям виділено безкоштовно: для почесного поховання загиблих воїнів АТО – 6 ям, для поховання одиноких городян та осіб без певного місця проживання – 12ям. Згідно загально – державного  фінансово – економічного аналізу діяльності суб’єктів господарювання України, поведеного Союзом Національних бізнес – рейтингів, КП «Добробут» здобуло золото рейтингу за двома показниками:

  • «Коефіцієнт обертаємості грошових коштів» КВЕД 81.29 «Інші види діяльності з прибирання серед державних і комунальних підприємств України»;
  • Коефіцієнт обертаємості активів КВЕД «81.29 «Інші види діяльності з прибирання серед державних і комунальних підприємств Черкаської області. КП «Добробут» присвоєно статус «Державне підприємство року2016».

 

Діяльність Групи благоустрою при виконавчому комітеті Звенигородської міської ради  зосереджена на здійсненні санітарної очистки міста та поліпшенні його благоустрою, а саме:

  • Прибирання та скошування трави на узбіччях доріг, тротуарів, біля пам’ятників та пам’ятних знаків міста;
  • Ліквідація стихійних сміттєзвалищ (ліквідовано 8);
  • Посипка посипочною сумішшю доріг та тротуарів міста;
  • Обрізка дерев, кущів, на вулицях міста,
  • Прибирання та вивезення сміття з території ринку (вул.Чорновола)
  • Копання клумб, висадка квітів, кущів, дерев;
  • Підготовка міста до святкування видатний подій, загальнодержавних подій та інше.

Видатки міського бюджету на здійснення заходів  спрямованих на покращення стану міста складають 3971,706тис.грн. при планових показниках 4847,111тис.грн., виконання складає 82,1%. Чисельність працюючих складає 25 осіб. За 11 місяців 2016 виділено кошти на придбання предметів, матеріалів, обладнання та запчастин  в сумі 345,464тис.грн., а саме: придбано спецодяг для працівників групи благоустрою, під час проведення акції «Чисте довкілля» придбано вапно, господарчі товари (фарба, щітки, відра, ), ПММ на суму 78,199тис.грн., запчастини, автопокришки на суму – 9,200тис.грн., придбано адресні таблички на суму 49,218тис.грн.,  огорожу металеву на суму 55,116тис.грн., лавки для відпочинку в кількості 10 шт. та урни для сміття в кількості 79 штук на суму 89,994тис.грн., новорічні прикраси та ілюмінація – 24,496тис.грн., придбані матеріали для ремонту вуличного освітлення на суму 9,95тис.грн.

 

Видатки на послуги  по благоустрою міста складають 1436,995тис.грн., а саме:

  • Послуги по підключенню до електромережі – 1,864тис.грн.;
  • Послуги по очистці від снігу доріг та тротуарів – 159,435тис.грн.
  • Обслуговування ліній вуличного освітлення – 130,360тис.грн.
  • Поточний ремонт транспортних засобів – 18,463тис.грн.;
  • Послуги по благоустрою міста.

 

Утримання дорожнього господарства

 

Для забезпечення безперебійного і безаварійного функціонування доріг комунальної власності міста, коштами міського бюджету проведено поточний та капітальний ремонти дорожнього покриття.

Придбано автобусну зупинку на суму 19,980тис.грн.

Поточний ремонт дорожнього покриття міста Звенигородка складає 14757,5кв. м на загальну суму 2105,561тис.грн., з них:

 

пр- т Шевченка – 1025кв.м на суму- 188,010тис.грн;

вул. Героїв Євромайдану  – 475кв.м. на суму100,165тис.грн.;

вул.Рижанівська – 227кв.м. на суму – 39,664тис.грн.;

вул.Гайдамацька – 628кв.м на суму 39,072тис.грн.;

вул.Мічуріна – 297кв.м. на суму – 22,164тис.грн.,

вул.Я Мудрого – 698кв.м. на суму 80,234тис.грн.;

вул. Чернишевського – 874кв.м. на суму 57.516тис.грн.

ул.Героїв Небесної Сотні – 900,5кв.м. на суму 100,315тис.грн.;

пров.Гірський  – 206кв.м. на суму 41,200тис.грн.;

вул.Грушевського (з’їзд на вул.Польову) -130кв.м. на суму 30,319тис.грн.;

вул.Благовісна -462кв.м. на суму 55,468тис.грн.;

вул.Д.Давидова -119кв.м. на суму- 20,094тис.грн.,

вул. П.Орлика – 293кв. м. на суму 47,306тис.грн.,

вул.Сіння Площа – 1195кв.м. на суму 94,974тис.грн.,

провул. Червоний – 184кв.м. на суму 30,320тис.грн.,

благоустрій території Центрального кладовища – 600кв.м на суму 82,746тис.грн.,

вул.Чорновола – 430кв.м на суму 100,633тис.грн.,

вул.Лазарєва -123кв.м. на суму 31,126тис.грн.,

вул.Криницького -128кв.м на суму 25,578тис.грн.,

вул.І Сошенка 795кв.м. на суму 161,324тис.грн.,

вул.М.Грушевського – 569кв. на суму 92,284тис.грн.,

пров.Овражний та пров. Вільямса – 1413кв.м. на суму 127,017тис.грн.,

вул.Липинського – 221кв.м.на суму 49,721тис.грн.,

вул.Б.Хмельницького- 141кв.м на суму 27,010тис.грн.

вул.Кримського та вул.Чорновола 488кв.м. на суму 87,286тис.грн.,

вул.Дружби- 205кв.м. на суму31,136тис.грн.,

вул.Шевченка -590кв.м. на суму84,518тис.грн.,

вул.Звенигородська – 272кв.м. на суму41,255тис.грн.,

вул.В Симоненка – 571 на суму 105,081тис.грн.,

вул..Шмідта – 312кв. на суму 48,750тис.грн.,

поточний ремонт прибудинкової території – 184кв.м на суму 31,397тис.грн.

  • Оплата послуг технічного нагляду по результатам проведеного поточного ремонту дорожнього покриття в місті – 26,060тис.грн.;
  • Поновлення дорожньої розмітки – 962кв.м на суму 109,167тис.грн.;

Придбано 31 дорожній знак .

Придбано світлофорний об’єкт вартістю191,498тис.грн. , який встановлено на перехрестя вулиці Шевченка та    проспекту Шевченка.

 

Капітальний ремонт дорожнього покриття міста Звенигородка проведено загальною площею 6050кв.м. на загальну суму 1530,876тис.грн.

  • Вул.Криницького – 570кв. м. на суму 152,891тис.грн.,
  • Вул.Я.Мудрого – 1482кв.м на суму 415,800тис.грн.,
  • Вул.І.Сошенка – 734 кв.м. на суму 231,374тис.грн.,
  • Вул.Хутір Червона – 1230кв.м на суму 120,002тис.грн.,
  • Пров. Лікарняний – 877кв. м на суму 247,292тис.грн.

 

Будвівництво ліній вуличного освітлення

Для покращення умов життєдіяльності населення міста було про проведено капітальний ремонт вуличного освітлення для потреб, якого було придбано матеріали (світильники та лампи) вартістю 128,052тис.грн.

Так, підрядником ТОВ «Агропроменерго» було здійснено капітальний ремонт наступних вулиць протяжністю 12,84км на загальну суму 335,448тис.грн.:

  • Вул.Шміта протяжністю 0,80км
  • Вул.Пилипа Орлика (Гулькіна) протяжністю 0,64км,
  • Вул.вул.Щедріна протяжністю 0,65,
  • Вул.Тургєнєва – 0,26км,
  • Вул.Чехова – 0,12км,
  • Вул.Нєкрасова – 0,17км,
  • Вул.Павла Скоропадського -0,17км,
  • Пров.Юрія Горліс – Горського – 0,20км.
  • Пров.Чайковського -0,14км ,
  • Вул.Макаренка – 0,71км,
  • Вул.Тітаренка – 0,23км.,
  • Вул.Хомка – 0,44км,
  • Вул.Черняховського -0,90км ,
  • Вул.Звенигородська- 0,14км,
  • Пров.Луговий -0,25км,
  • Пров.Червоний – 0,21км,
  • Вул.Хохлова0,21км,
  • Вул.Жотобрюха -0,18км,
  • Вул.Бандуриста Варченка – 0,37км,
  • Вул. 50-річчя Перемоги – 0,35км,
  • Пров.Крилова – 0,20км,
  • Пров.Колгоспний =0,33км,
  • Пров.Кравченків -0,33км,
  • Вул.Дружби – 0,48км,
  • Пров.Пархоменка-0,13км,
  • Вул.Червона ТП №117 -4,10км

Планується до кінця року провести вуличне освітлення наступних вулиць:

  • Вул.Трипільська – 0,13км,
  • Пров.Гудзівський – 0,20км,
  • Вул.П.Орлика – 0,11км,
  • Вул.Михайла Старицького – 0,09км,
  • Вул.Лугова -0,39км,
  • Вул.Левка Биковського – 0,19км,
  • Пров.Гірський -0,30км,
  • Вул.Свободи – 0,30км,
  • Вул.Козачанська – 0,57км,
  • Вул.Благовісна – 0,25км,
  • Вул.Звенигородська -0,70км,
  • Вул.Поповича – 0,29км.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Гострою проблемою сьогодення є якість води в місті, особливо в літній період тому виконавчим комітетом міської ради вживаються всі можливі заходи щодо покращення якості води.

Основними напрямками діяльності КП ВВ ЗМР є підйом, очистка, транспортування та реалізація води споживачам, приймання стічних вод від населення і об’єктів господарської діяльності міста та перекачка їх на очисні споруди, експлуатація та утримання в технічно справному стані водопровідно – каналізаційних мереж, насосних станцій на них, а також комплексу водоочисних споруд міста.

З метою модернізації  підприємства, підвищення якості його послуг, зниження собівартості послуг з водопостачання та водовідведення, була розроблена  Стратегія розвитку підприємства на 2012 – 2018рр.

В 2015році на підприємстві був розроблений та затверджений план господарської діяльності підприємства на 2016рік.

Згідно затвердженого плану на протязі 2016року:

  • реалізовано води всім категоріям споживачів – 167,6тис. м3 води;
  • перекачало стічних вод – 314,6 тис. м3.

На підприємстві до сих пір ще діють тарифи, котрі розраховувались за результатами господарської діяльності за 2011рік.

Але якщо взяти до уваги ті  кошти, які на протязі 2011 – 2015років виділялись міською радою і тим заходам економії, що впроваджувались на підприємстві     ( спожито за 11 місяців поточного року – лише 630 тис. кВт, за аналогічний період 2015р -635тис. кВт) ми змогли відпрацювати поточний рік з збитками приблизно 50тис. грн. щомісячно так як  відшкодування фактичних затрат діючими  тарифами відшкодовувались  по:

  • водопостачанню – на 70%
  • водовідведенню – на 100%

Зношеність основних фондів  систем водопостачання та водовідведення, які обслуговує підприємство, підтверджується  кількістю аварій, які виникали на протязі:

  • 2012р водовід сирої води – 8аварій, то вже у 2016р – 40 аварій
  • 2012р водопровідні мережі міста –154 аварії, то вже у2016р – 61аварія,  це пояснюється тим, що на протязі поточного року підприємство знайшло можливість ( при загальній збитковості) замінити по місту 76,8 м.п. стальних  та 325м.п. пластикових труб. Крім цього, за кошти абонентів було замінено – 455м.п.стальних водопроводів на пластикові.

З метою підвищення якості очистки води підприємством ,за власні кошти, придбано 37 тон солі на суму 55тис. грн.. для забезпечення безперебійної роботи гідролізних установок на КВС міста та 2,7тон коагулянта на суму 35000грн.для забезпечення очистки води.

Всього на протязі 2016р., Звенигородською міською радою були виділені кошти:

  • 300000грн+200000грн+ 90000 грн. = 590000грн– дотація на погашення та заборгованості перед КВП «Водоканал»
  • 11000грн+ 9618грн+ 6925грн+13500грн = 41043 грн.. – на закупівлю хлорного вапна для проведення гіперхлорування аварійних водопровідних мереж з метою підвищення якості води під час аномальної спеки;
  • 53994грн – на проведення капітального ремонту електродвигуна потужністю 160квт для забезпечення безаварійної роботи ГКНС міста;
  • 45754,80грн +156761,2грн= 202516грн. –на виготовлення ПКД «Капітальний ремонт водопровідних мереж м.Звенигородка»;
  • 118500грн+ 276500грн= 395000грн.- на виготовлення ПКД «Будівництво водозабору підземних вод»;
  • 31498грн – на придбання нового частотного перетворювача на КВС міста замість вийшовшого з ладу;
  • 146700грн. – на придбання кварцового піску для обладнання фільтру швидкісної очистки води №3 на КВС міста;
  • 2746грн на придбання різних фракцій щебеня для обладнання фільтру швидкісної очистки води №3 на КВС міста;
  • для співфінансування на проведення капітального ремонту напірного колектора по об’єкту «На запобігання виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природнього характеру пов’язаної з аварійним станом напірної каналізації (капітальний ремонт) по вул..Пролетарській (Благовісна) на ділянці між вул.Чорновола та вул.Шевченка м.Звенигородка». Загальна вартість об’єкта складає 832,368тис.грн.

 

 За рахунок цього та інших заходів зазначених вище підприємство:

  • знизило ризики виникнення техногенних та екологічних аварій за рахунок надійної системи автоматичного регулювання критичних параметрів обладнання, що використовується в технологічних процесах;
  • підвищило надійність та безпечність електрообладнання, яке задіяне в технологічних процесах;
  • збільшило термін міжремонтного періоду технологічного обладнання
  • підвищило якість та безпечність умов праці обслуговуючого персоналу за рахунок автоматизації контролю та регулювання технологічних процесів при експлуатації обладнання;
  • усунуло наявність великих пускових струмів при пуску електрообладнання;
  • забезпечило повний захист електродвигунів насосних установок;
  • збільшило ресурс роботи обладнання та його надійність;
  • знизило втрати води за рахунок різкого зниження кількості поривів на трасах водопостачання;
  • забезпечило збереження коштів підприємства на ремонтні роботи по ліквідації аварій на мережах водопостачання та водовідведення.

 

 

 

Теплопостачання

 

Опалення житлових будинків і адміністративних споруд міста виконує підприємство теплових мереж.

Для проходження опалювального сезону 2016-2017року Звенигородське підприємство  теплових мереж придбало матеріалів та виконало роботи  на суму    903,38  тис.грн., а саме:

1.Заміна дільниці тепломережі по вул. О.Кошиця 60м Д 219- 30,0тис.грн.

  1. Заміна дільниці тепломережі пр..Шевченка біля будинку №98  попередньо ізольованими трубами Д159  – 20м -20,0тис.грн

3.Заміна дільниці тепломережі  по вул.Кримського2  попередньо ізольованими трубами Д159  – 20м -24,0тис.грн.

  1.      Заміна дільниці тепломережі  по пр. Шевченка біля магазину  «Кобзар»  попередньо ізольованими трубами Д159  – 32м -38,0тис.грн.

5.Закуплено попередньо ізольовану трубу Д 159-270м -353,5тис.грн для заміни від котельні по вул. Шевченка 7а.

6.Закуплено 5 шт.  теплових лічильників для встановлення на багатоквартирних будинках -168,0тис.грн.

7.Виконано хімічну промивку котлів «Вітоплекс» на котельні по вул. Шевченка 22б -19,0тис.грн.

8.Виконано повірку,  ремонт та наладку засобів вимірювальної техніки на суму-72,8тис.грн

9.Розроблено проектну документацію по реконструкції котельні по вул.Сошенка 43 – 141,0 тис.грн.

10.Проведено капітальний ремонт  6  теплових камер на тепломережах.

11.Виконано капітальний ремонт покрівлі гаража вул. Шевченка 22б -12,5тис.грн.

12.Придбано другу ступінь хімводопідготовки  на котельню Шевченка 22б -17,0тис.грн

13.Проведено діагностування котлів та електротехнічні виміри-8,0тис.грн

  1. Проведено міжсезонний ремонт 6 – ти централізованих газових котелень. Зроблено поточний ремонт  6 –ти водогрійних котлів «Вітоплекс» ,на котельних за адресою вул. Шевченка 22б , вул. Кримського 14 та 15-ти котлам   НІІСТУ- 5  по вул. Шевченка 7а ,Чорновола 126.пр.Шевченка 121,Комінтерна 43. Проведено роботи по механічній очистці котлів від накипу і шламу. Виконано ремонт технологічного, газового та електрообладнання , ремонт запірної та регулюючої арматури , хімводопідготовки,проведена перевірка димовентканалів, обілку приміщень,фарбування устаткування і трубопроводів котелень.

 

Утримання житлового фонду

 

Протягом поточного року Звенигородським ВЖРЕУ надавалися послуги по утриманню житлового фонду.

Так, коштами міського бюджету було проведено капітальні роботи по по ремонту покрівлі житлових будинків загальною площею 1545кв.м на суму 466,429тис.грн.за адресою:

  • Вул..О.Кошиця ,20 – 515кв.м. на суму 145,753тис.грн.,
  • Вул..О.Кошиця – 523кв.м. на суму 150,781тис.грн.,
  • Вул..Кримського,2 – 395кв.м. на суму 135,855тис.грн.,
  • Вул.. Шевченка,19 – 115кв.м. на суму 34,040тис.грн.

 

Також власними силами підприємства, за кошти співвласників було відремонтовано 280кв.м площі покрівлі.

Проведено ремонт та часткову зміну внутрішньо будинкових систем водопостачання в будинках протяжністю 163пог.м. :

  • Пр-т Шевченка,28 79пог.м.,
  • Пр.-т Шевченка,97 -28пог.м.
  • Вул..О.Кошиця – 18-20- 38пог.м.,
  • Вул..М.Грушевського ,149 -18пог.м.

 

Проведено поточний ремонт системи водовідведення в будинках:

  • Пр.-т Шевченка,98 -14пог.м.,
  • Пр.-тШевченка,28 -11пог.м.

 

Проведено поточний ремонт систем теплопостачання в будинках по вул. Кримськог,2, Софії Терещенко,13а, вул..Шевченка,19.

 

Рішенням сесії міської ради Звенигородське ВЖРЕУ було визнано замовником на виготовлення проектно-кошторисної документації на «Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них (насосної станції) в будинку по вул. Олександра Кошиця (колишня Кірова), 38-Б в м. Звенигородка» (загальнавартістьробіт складає 377,641тис.грн.), та «Будівництво каналізаційних мереж в будинках по вул. Олександра Кошиця (колишня Кірова), №№ 18, 20  в м. Звенигородка» (загальна вартість робіт складає 83,624тис.грн.) та розпорядником коштів (спів фінансування з коштів міського бюджету та коштів депутатів обласної ради в сумі 200,000тис.грн.) .

 

 

Земельні питання

 

Нагальною проблемою є виготовлення плану зонування території міста Звенигородка.

Тому було розпочато і проведено І етап по створенню «Інженерно – топографічних планів масштабу 1:5000 для розробки Генерального плану населених пунктів та ведення містобудівного кадастру м. Звенигородка Черкаської», в результаті чого отримано цифрові векторні плани масштабу 1:5000 зшиті в єдиний масив та цифрові ортофоплани на територію м. Звенигородка Черкаської області в системі координат СК – 63 та УСК – 2000 на оптичних DVD дисках та топографічні плани масштабу 1:5000 на територію м. Звенигородка Черкаської області в графічній паперовій формі, в системі координат СК – 63.

На зазначені цілі, видатки міського бюджету склали 195,093тис.грн., що складає 99,6% планових видатків на виготовлення топографічного плану міста- 174,320тис.грн., виготовлення технічних д документацій на земельні ділянки по вул. Шевченка, вул. Героїв Небесної Сотні на суму 6574,18грн.,виготовлення проектів землеустрою по вул. Б.Хмельницького,21а, 13,г, вул. В.Чорновола, виготовлення технічної  документації на суму 14,199тис.грн).

В наступному році міською радою передбачаються кошти на виконання наступних робіт:

  • Внесення змін до генерального плану міста Звенигородка;
  • Виготовлення плану червоних ліній;
  • Виготовлення плану зонування території міста Звенигородка.

Станом на 1 грудня 2016 року по місту передано в оренду 128,6 га земель та відповідно укладено 218 договорів оренди землі. З них юридичні особи – 63, фізичні особи – 84, громадяни –  71.

Середня ставка орендної плати в 2016 склала 8,1% від НГО.

Надходження від орендної плати за землю до міського бюджету в 2016 році склали 3 314 641 грн. (1 692 759 грн. з юридичних осіб та 1 621 882 грн. з  фізичних осіб).

Сума надходжень до міського бюджету по платі за землю становить 4 141399 грн. або 115% виконання планових показників 11 місяців.

 

 

 

Культурно – масові заходи

 

Видатки на проведення культурно – масових заходів в місті складають 81,270тис.грн., що складає 96,7% до уточненого плану асигнувань з початку року84,000тис.грн., в тому числі придбання квітів для покладання до пам’ятників з нагоди вшанування пам’ятних подій, виготовлення книги «Велика країна» присвячена Дню Незалежності України – 10,0тисгрн., придбання продуктових наборів до дня визволення міста Звенигородка ветерану війни, оплата послуг по перевезенню людей в поминальні дні, оплата послуг на приготування каші до 9 травня., святкування Дня міста, Дня Незалежності оплата пінної вечірки для дітей, оплата виступу групи «Діти Фрістайла».

Проведено заходи щодо видавництва книги на суму 6,700тис,грн., (вписати назву і кількість примірників).

 

 

 

Надання субвенцій районному бюджету

 

Протягом року Виконавчим комітетом міської ради було надано субвенцію районному бюджету, як поточні трансферти органам державного управління

Звенигородська міська рада розуміє недофінансування медичної та освітянської галузі з боку держави і знаходить можливість надати реальну фінансову допомогу, таким чином з міського бюджету Відділу освіти та Звенигородській ЦРЛ передано кошти  а сумі 1196,958тис.грн.,

а саме:

  • 900,0тис. – на харчування дітей ДНЗ відповідно до рішення сесії від 25.12.2015року №2-26/УІІ, проведення ремонту павільйонів , придбання посуду та постільної білизни;
  • 15,0тис.грн.- Центр ПМСД – на придбання пільгових медикаментів
  • 140,000тис.грн –Звенигородська ЦРЛ – придбання мікроскопу грн. та капітальний ремонт туалету неврологічного відділення, придбання медикаментів та придбання апарату штучного дихання, придбання комплектуючих для моніторної апаратури;
  • 12,780тис.грн. – субвенція на оплату праці диригенту хорової капели Будинку культури;
  • 88,177тис.грн – відділ освіти на поточний ремонт газового котла;
  • 7,0тис.грн – придбання путівок дітям школи – інтернат;
  • 2,0тис.грн. ДЛОЦ «Звенигора» на придбання будматеріалів.;
  • 12,0тис.грн. –ДНЗ 3( на придбання матеріалів для огорожі).

 

  • «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально- економічного та культурного розвитку регіонів в сумі 65000,00грн.: ДСНС України у Черкаській області- 60,00тис.грн.; УСЗН – субвенція державному бюджетну на фінансування  Програми покращення соціального обслуговування найбільш вразливих верств населення м.Звенигородка на 2016-2017роки в сумі 5,00тис.грн.

 

КЕКВ 2620 «Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів» в сумі 20000,00грн.- придбання спортивного інвентаря для ДЮСШ,).

Субвенція іншим бюджетам на виконання інвестиційних проектів» в сумі 100000,0грн на спів фінансування до районного бюджету на придбання житла сім’ї лікарів Звенигородського ЦРЛ – Зорі.

 

Профінансовано видатки на виконання місцевої програми «Забезпечення регулювання дорожнього руху на 2016рік»  в сумі 123,663тис.грн. по обслуговуванню світлофорних об’єктів в місті.

Із бюджету розвитку направлено на  погашення кредиторської заборгованості  по капітальному  ремонту  доріг міста Звенигородка в сумі (відповідно до рішення Звенигородського районного суду) в сумі 408,998тис.грн.

                                     Організаційно-кадрова робота

За цей період відбулося 14 засідань виконкому на яких прийнято 407 рішень та 13 пленарних засідань сесії міської ради на яких розглянуто і прийнято    рішення по 459 питаннях.

 

За 11 місяців 2016 року надійшло 594 письмових звернень громадян, на особистому прийомі у міського голови побувало 28 громадян. В зверненнях порушено 622 питання. Найактуальнішими з них є питання будівництва, землекористування, житла, підприємництва, торгівлі, комунального та дорожнього господарства, соціального захисту, надання матеріальної допомоги, постановки на квартирний облік, вирізки аварійних дерев, ремонту покрівель, недобросусідських відносин та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

Всі звернення, що надійшли від громадян, розглянуті в строки передбачені законодавством. Звернення безпідставно на розгляд іншим органам не передавалися.

Розглянуто 8 звернень від інвалідів І групи, 6 звернень інвалідів ІІ групи, 2 звернення інвалідів ІІІ групи, 2 звернення учасників бойових дій, 1 звернення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1 звернення ветерана праці, 2 звернення учасників другої світової війни, 1 звернення військовослужбовця, 11 звернень пенсіонерів

Розглянуто 110 колективних звернень.

За звітний період громадянам було видано 79 207 довідок.

Здійснено повідомну реєстрацію 19 колективних договорів між адміністраціями підприємств та трудовими колективами цих підприємств.

Здійснено реєстрацію права власності 1100 громадянам.

Здійснено оформлення реєстрації проживання 980 громадян.

На адресу міської ради надійшло 124 інформаційних запитів (95 запитів від депутата Крицького К.В., 13 – від ГО «Гарант», головою цієї громадської організації є Безух Р.В., 16 – від інших осіб) відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та 168 депутатських звернення (129 – звернення від депутата Крицького К.В., від депутатів міської ради – 24, від депутатів районної ради – 3, від депутатів обласної ради – 5, від народних депутатів України – 7).

Міським головою проведено виробничі наради по різних питаннях: реконструкції та ремонту комунального майна в місті, ремонту доріг, урочистих свят, зустрічі з ветеранами, збори працівників комунальних підприємств, неодноразові зустрічі з представниками районної влади, перевіряючих органів, громадських організацій.

Міським головою, заступниками, секретарем міської ради один раз в тиждень згідно графіка проводився особистий прийом громадян.

Налагоджена робота громадської приймальні міської ради у вихідні дні.

Підсумки

 

Підсумовуючи роботу, я дякую всім, хто сумлінно працював над вирішенням поставлених завдань – депутатам міської ради, членам виконавчого комітету, колективам комунальних підприємств та навчальних закладів, керівникам підприємств та установ міста, підприємцям, а також представникам громадськості за підтримку, розуміння, терпіння, злагоджену роботу та щоденну працю, за активну й дієву позицію у вирішенні питань життєзабезпечення нашої територіальної громади. Для міської влади у своїх майбутніх діях пріоритетними завжди будуть інтереси людини. Переконаний, що вирішувати всі проблеми міста ми завжди будемо спільно з депутатським корпусом, мешканцями громади, допомагаючи один одному, проявляючи й надалі людську мудрість та толерантність.

         Враховуючи кризовий стан нашої Держави, Ми разом з Вами провели велику роботу по проведенню капітальних та поточних ремонтів, будівництві та благоустрою нашого міста. Хотілось аби всі депутати, до якої б політичної сили вони не належали,  і надалі переймалися відповідальністю за життєдіяльність міста, яку на них поклала громада, бо тільки тісна співпраця міської влади, депутатського корпусу, керівників підприємств, установ і організацій, підприємців та громадськості міста сприятиме забезпеченню економічного, соціального розвитку міста та задоволенню потреб громади.

Міський голова    Олександр Саєнко

Залишити відповідь