Звенигородська міська рада
Черкаська область, Звенигородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка щодо звернень громадян, розглянутих в Звенигородській міській раді за І півріччя 2023 року

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання вимог розпорядження обласної державної адміністрації від 28.02.2017101 Про внесення змін до розпорядження обласної державної адміністрації від 05.03.2008 № 55 інформуємо.

За І півріччя 2023 року в Звенигородській міській раді розглянуто 596 звернень громадян. Своїм конституційним правом на звернення скористалися  667  громадян. 

Станом на 01.07.2023 з облдержадміністрації, центральних органів виконавчої влади, на розгляд до надійшло 65 звернень громадян, з них:

- з обласної військової адміністрації - 37,  (в т.ч. Апарату Верховної Ради України -2, секретаріату уповноваженого Верховної Ради України з прав людини - 3; Управління екології та природних ресурсів - 1, Управління охорони здоров’я – 1,  Черкаської обласної ради -1, особисті звернення громадян - 29),

- Черкаського обласного контактного центру 17,

- Звенигородської районної військової адміністрації 10

- Звенигородської окружної прокуратури – 1.

Питома вага цих звернень становить 10,9 відсотка  від їх загальної кількості. 

Від жителів інших регіонів України до Звенигородської міської ради за січень - березень поточного року надійшло 26 звернень.

Упродовж звітного періоду в Звенигородській міській раді розглянуто 262 звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, що становить 43,9 відсотка  від загальної кількості звернень. 

У зверненнях  громадян, віднесених до найменш соціально захищених категорій, здебільшого порушені питання надання матеріальної допомоги                на лікування, призначення житлових субсидій, соціальних допомог.

У зверненнях громадян, розглянутих в міській раді за  
 І півріччя 2023 року, порушено 596 питань.

Перше місце за актуальністю упродовж звітного періоду посіло питання охорони здоров’я (186, або 31,2 відсотка). Найбільш актуальними були питання щодо надання допомоги в лікуванні, діяльності медичних закладів та установ.

На другому місці - питання житлово-комунального господарства (117, або 19,6 відсотка). Заявників турбували необґрунтовано завищені, на їхню думку, тарифи на теплопостачання, надання неякісних житлово-комунальних послуг, проблеми діяльності керівників об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), благоустрій територій, ремонт місцевих доріг.

Третє місце посіли питання соціального захисту населення. Найчастіше у даній тематичній групі порушувалися питання надання матеріальної допомоги, призначення житлових субсидій, призначення та виплати допомог  внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги (76, або 12,8 відсотка). 

  На четвертому місці були питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва (56, або 9,4 відсотка). Найпоширеніші питання в цій тематичній групі – це питання  містобудування та архітектури.

Замикає першу п’ятірку найактуальніших питань (що є відмінністю звітного періоду від попередніх років) питання  обороноздатності, суверенітету, міжнародних і міжнаціональних відносин (38 або 6,4 відсотка). До міської ради зверталися волонтери за сприянням у перевезенні  гуманітарної допомоги для внутрішньо переміщених осіб та військових частин Збройних сил України.

Шосте місце в рейтингу звернень посіла тематична група з питань сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту (35, або 5,9 відсотка).  За І півріччя 2023 року громадяни зверталися  за допомогою щодо вирішення питань усиновлення дітей, встановлення опіки і піклування над ними.  

Також громадяни зверталися до Звенигородської міської ради
 з питань: аграрної політики і земельних відносин (25, або 4,2 відсотка), культури та культурної спадщини, туризму (14 або 2,3 відсотка), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (11,  або 1,8 відсотка), житлової політики (11,  або 1,8 відсотка), діяльності місцевого самоврядування (7, або 1,2 відсотка), екології та природніх ресурсів (7, або 1,2 відсотка), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (6 або 1 відсоток), транспорту і зв’язку (14, або 0,7 відсотка), фінансової, податкової, митної політики (2, або 0,3 відсотка), інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації (1, або 0,2 відсотка),

Найчастіше у тематичній групі з питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності порушувалися питання щодо навчання школярів. Актуальність цього питання обумовлена  зверненнями жителів, зокрема колективних, щодо створення умов для переводу навчання школярів у режим оф-лайн, недопущення закриття або реорганізації загальноосвітніх навчальних закладів.

Найпоширенішим питанням в тематичній групі житлової політики було питання надання житла внутрішньо переміщеним особам.

У зверненнях з питань транспорту та зв’язку, порушувались питання поновлення автобусних маршрутів.

Дані щодо звернень громадян за характером найбільш поширених питань  за І півріччя 2023 року:

 

Назва питання

І півріччя 2023 року

% до загальній кількості питань

Охорона здоровя

186

31,2

Комунальне господарство

117

19,6

Соціальний захист

76

12,8

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво

56

9,4

Обороноздатність, суверенітет, міжнародні та міжнаціональні відносини.

38

6,4

Сім’я .Молодь. Фізична культура і спорт     

35

5,9

Аграрна політика і земельні відносини

25

4,2

Культура та культурна спадщина, туризм

14

2,3

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

11

1,8

Житлова політика 

11

1,8

Діяльність місцевого самоврядування

7

1,2

Екології та природніх ресурсів

7

1,2

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

6

1

Транспорт і зв’язок

4

0,7

Фінансова, податкова, митна політика

2

0,3

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації

1

0,2

 

Із загальної кількості звернень, що надійшли до Звенигородської міської ради - 31 колективне. Їх питома вага  становить 5,2 відсотка  від загальної кількості звернень. 

Станом на 01.07.2023 вирішено по суті 490 звернень, що становить 82,2 відсотка звернень,  106 звернень, або 17,8 відсотка перебували  у стадії розгляду.

На виконання вимог статті 5 Закону України Про звернення громадян щодо розгляду електронних звернень в міській раді здійснюється  опрацювання електронних звернень громадян. Упродовж звітного періоду  надійшло 3 електронних звернення, що становить 1,1 відсотка від загальної кількості звернень. Всі електронні звернення прийняті та опрацьовані, заявникам надано необхідну допомогу щодо вирішення порушених питань.

Упродовж звітного періоду відбулося 8 засідань виконавчого комітету міської ради з питань розгляду звернень громадян, на яких було прийнято 256 рішень. Питання про підсумки роботи по розгляду звернень, заяв і скарг громадян за І півріччя 2023 року, згідно плану роботи, буде розглянуто на засіданні виконкому у липні 2023 року.

На офіційному веб-сайті Звенигородської міської ради щопівроку оновлюються матеріали щодо звернень громадян, розглянутих в міській раді.

Також на офіційному веб-сайті міської ради у рубриці Прийом громадян розміщено графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керівником виконавчого комітету, секретарем міської ради, порядок організації прийому громадян, періодично оновлюються матеріали щодо звернень громадян, розглянутих в міській раді.

Упродовж звітного періоду міським головою проведено 21 особистий прийом.

Головні спеціалісти виконавчого комітету Звенигородської міської ради постійно здійснюють моніторинг питань, що порушують громадяни  у своїх зверненнях, своєчасно відокремлюють ті з них, які вказують на потенційну соціально-економічну напругу та необхідність вжиття термінових заходів реагування, докладають всіх зусиль щодо більш повного та об'єктивного  розгляду звернень громадян, своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду їх звернень.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь