Звенигородська міська рада
Черкаська область, Звенигородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Фонд соціального страхування інформує!

Дата: 11.02.2022 15:01
Кількість переглядів: 416

Фото без опису

 

Номер е-лікарняного сумісника потрібно вносити у заяву до знаку крапки

Застраховані особи, які працевлаштовані у кількох роботодавців, мають право на отримання допомог за лікарняними від Фонду соціального страхування України за кожним місцем роботи.

Однак, якщо працівник є сумісником, оформлення роботодавцем заяви-розрахунку за його електронним лікарняним має специфіку. Зокрема, внесення до заяви номеру е-лікарняного сумісника із врахуванням номеру його копії (крапка та цифра після неї) призведе до помилки – таку заяву буде автоматично відхилено.

Номер копії не є складовою частиною унікального номеру е-лікарняного – тож при формуванні заяви-розрахунку для працівників за сумісництвом необхідно вказувати номер їх лікарняного до знаку крапки.

Нагадаємо, особливістю е-лікарняних сумісників є те, що в роботодавців за сумісництвом відображається не е-лікарняний безпосередньо, а його цифрова копія. Вона відрізняється від оригінального документу порядковим номером копії, який додається до унікального номеру е-лікарняного після знаку крапки: ХХХХХХ-ХХХХХХХХХХ-Х.1. Якщо в працівника декілька роботодавців за сумісництвом, цифра після крапки буде зростати за порядком (.2 і далі).

Зазначена цифра є технічною інформацією про те, що це копія електронного лікарняного, а застрахована особа працює в роботодавця за сумісництвом.

Детальніше про номер е-лікарняного та його складові: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978473.

Слідкувати за станом фінансування декретних допомог можна онлайн у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund (для цього необхідно знати точну дату отримання Фондом заяви-розрахунку, поданої роботодавцем за відповідним лікарняним).

Механізм отримання допомоги від Фонду за е-лікарняним

Понад 3 мільйони українців були на оплачуваному Фондом соціального страхування України лікарняному упродовж минулого року. ФССУ профінансував для них більше 5 мільйонів листків непрацездатності, які їх роботодавці опрацювали, розрахували та подали до Фонду на оплату.

Як отримати допомогу від Фонду за електронним лікарняним?

? Фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності здійснюється на підставі заяви-розрахунку, яку роботодавець оформляє та подає до Фонду за відповідним електронним лікарняним. Тому саме дата отримання Фондом заяви від роботодавця, а не дата створення е-лікарняного першочергово впливає на час отримання допомоги.

? Тож після того, як лікар створить вам медичний висновок про тимчасову непрацездатність (про це надійде повідомлення від E-health), і за ним автоматично сформується е-лікарняний, потрібно повідомити про це роботодавця будь-яким зручним обом способом – наприклад, телефоном.

? Свідченням того, що електронний лікарняний успішно сформувався, є його наявність в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду. За потреби працівник може впевнитись у наявності е-лікарняного, авторизувавшись на вебпорталі за допомогою електронного підпису або BankId.

? Також про створення е-лікарняного повідомить Пенсійний фонд за допомогою SMS – у повідомленні буде вказано номер е-лікарняного і період його дії. Однак таке SMS надійде, лише якщо застрахована особа попередньо зареєструвалась на порталі та у налаштуваннях надала згоду на дистанційне інформування.

? Роботодавець (а також усі роботодавці за сумісництвом) будуть бачити ваш е-лікарняний в своїх кабінетах страхувальників з дня його відкриття, але почнуть призначення допомоги тільки після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності і сплину строку, у який лікарі можуть внести зміни.

? Коли е-лікарняний змінить свій статус на «готово до сплати», роботодавець розпочне процедуру призначення за ним допомоги – спочатку електронний документ передадуть на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства для прийняття рішення щодо надання матеріального забезпечення. Строк розгляду документів і прийняття такого рішення – 10 календарних днів з дати видачі е-лікарняного (датою видачі вважається восьмий день після дати закриття е-лікарняного, а для лікарняних по вагітності та пологах – восьмий день з дати відкриття).

? Далі бухгалтерія розрахує суму матеріального забезпечення, сформує за е-лікарняним заяву-розрахунок і передасть її до ФССУ на оплату. На цей етап відведено не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (зверніть увагу, заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс на вебпорталі Пенсійного фонду, наразі він не має функціональної реалізації).

? Пам’ятаємо, що саме дата отримання Фондом заяви-розрахунку вплине на час фінансування допомоги. Тож працівникам варто не втрачати зв’язок зі своїм роботодавцем і цікавитись станом подання заяви.

? Після того, як заяву подано, слідкувати за оплатою лікарняних можна онлайн у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.

? Аби орієнтуватись у щоденній звітності Фонду потрібно знати точну дату, коли заяву-розрахунок за вашим лікарняним було прийнято на фінансування. Її можна уточнити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 (необхідно назвати свій ідентифікаційний код).

? Інформація щодо стану фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця – ця інформація відобразиться за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів.

? Роботодавець виплатить допомогу застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів від Фонду.

 

Зменшення мінімального строку лікування COVID-19 до 5 днів не пов’язано із оплатою лікарняних

Мінімальна тривалість лікування пацієнтів із COVID-19, а також термін їх самоізоляції – це визначені галузевими стандартами охорони здоров’я та відповідними протоколами строки. Стандарти медичної допомоги змінюються, адаптуючись до нових даних про перебіг хвороби.

Тож саме медичні підстави є причиною скорочення терміну самоізоляції хворого на COVID-19 пацієнта та зменшення мінімального строку його лікування до 5 днів.

Фонд соціального страхування України продовжує фінансувати допомоги за лікарняними листками у повному обсязі.

Нагадаємо, фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності, а також по вагітності та пологах здійснюється на підставі заяви-розрахунку, яку роботодавець оформляє та подає до Фонду соціального страхування України за відповідним електронним лікарняним. Тому саме дата отримання Фондом заяви від роботодавця, а не дата створення е-лікарняного першочергово впливає на час отримання допомоги.

Слідкувати за станом оплати лікарняних можна онлайн у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь